witaminowy koktajl

Bomba witaminowa? Niech wybucha, i to zaraz!

Poniedziałek dla wielu osób bywa ciężki. Porcja witamin i energii jest więc dziś wskazana! Co powiesz na zieloną bombę, która pobudzi Cię do działania i pozytywnie nastroi na rozpoczynający się tydzień? Oto porada:

 

Jak przygotować witaminowy koktajl?

 

  • Składniki na cztery porcje: ok. 100 g jarmużu (1/2 dużej paczki), 1 pęczek zielonej pietruszki, 1 dojrzałe mango, sok wyciśnięty z 1/2 cytryny, 1 łyżka miodu (*opcjonalnie, do dosłodzenia), 1 łyżeczka spiruliny (*jeśli nie macie – można pominąć i zrobić koktajl z samych owoców i warzyw. Tutaj spirulina wprowadza dodatkowe walory odżywcze), 1/2–1 szklanka wody (*w zależności od tego, jak gęsty koktajl chcecie uzyskać).
  • Przygotowanie: jarmuż myjemy, pozbawiamy najtwardszych włókien i wraz z pietruszką bardzo dokładnie miksujemy z 1/2 szklanki wody. Dodajemy pokrojone i obrane mango, sok z cytryny, spirulinę (jeśli dodajecie) i opcjonalnie miód, żeby dosłodzić całość. Miksujemy ponownie, aż otrzymamy jednolity, zielony koktajl. W razie potrzeby (jeśli jest za gesty) dodajemy jeszcze odrobinę wody. Pijemy na świeżo. Smacznego!

 

Więcej pysznych i zdrowych przepisów znajdziecie w nowym numerze „Mody na Zdrowie”.

Udostępnij

Autor Porady

Natalia Rusinowska
Natalia Rusinowska

Inne porady

Nikt jeszcze nie dodał komentarza

Zostaw komentarz