Odchudzanie… przez sen? Oto nasza porada!

Zdrowa dieta, aktywność fizyczna, cierpliwość i determinacja – czynników wpływających na proces chudnięcia jest wiele. W odchudzaniu pomaga również sen. W jaki sposób? Oto nasza porada:

 

JAK SPAĆ, BY SIĘ ODCHUDZIĆ?

 

  • Nie używaj leków nasennych – mogą powodować przyrost wagi, wzmagają senność i osłabiają.
  • Budź się i zasypiaj o regularnych porach – „odsypianie tygodnia” do późnych godzin popołudniowych na przykład w weekend rozreguluje Twój organizm.
  • Tuż przed snem unikaj niebieskiego oświetlenia – blokuje ono wydzielanie melatoniny odpowiedzialnej za sygnalizację snu. Unikaj korzystania z telefonu czy komputera minimum trzydzieści minut przed snem.
  • Nie zasypiaj na siłę – to męczy organizm i obniża jakość snu.

 

Śpij dobrze, by schudnąć! Wyczerpanie wywołane brakiem snu wpływa na wydzielanie hormonów, między innymi tych odpowiedzialnych za uczucie sytości i głodu.

Znasz ciekawą poradę? Podziel się z nami i wygraj 1000 zł!

Udostępnij

Autor Porady

Porada Dnia
Porada Dnia

Inne porady

Nikt jeszcze nie dodał komentarza

Zostaw komentarz