poranny trening

Poranny trening czy poranna kawa? Wybierz zdrowszą opcję!

Nie wyobrażasz sobie poranku bez pysznej, aromatycznej kawy? Pewnie większość z Was teraz kiwa głową. A poranny trening – jest w Waszym planie dnia? Mamy propozycję – spróbujcie zastąpić filiżankę (albo i kubek) kawy właśnie treningiem. Oto porada:

 

Jak przeprowadzić poranny trening?

 

  • Wysiłek fizyczny o poranku niesie ze sobą same korzyści – w przeciwieństwie do kawy nie tylko pobudzi, ale przede wszystkim dotleni organizm.
  • Systematycznie wykonywany pozwoli uporać się z dolegliwościami charakterystycznymi dla siedzącego trybu pracy.
  • Jakie ćwiczenia o poranku wykonywać? Wybierz trening typu mobility – poprawi ruchomość stawów, rozciągnie ciało, dotleni, wyrówna oddech i subtelnie pobudzi do życia.

 

Zastanawiasz się, co jeszcze możesz robić, by budzić się pełna energii? Sprawdź „Modę na Zdrowie” – w listopadowym numerze czeka na Ciebie mała ściągawka!

Udostępnij

Autor Porady

Moda na Zdrowie
Moda na Zdrowie

"Moda na Zdrowie" to miesięcznik, który propaguje zdrowy styl życia. Jego redaktorzy od 2003 roku piszą o zdrowiu, dietetyce, urodzie, ekologii, kuchni oraz sporcie. Znajdziecie go co miesiąc w najlepszych aptekach.

Inne porady

Nikt jeszcze nie dodał komentarza

Zostaw komentarz

Przepisz znaki z obrazka do pola poniżej

Udowodnij, że jesteś człowiekiem - przepisz tekst z obrazka