Starość to radość

Starość to radość – oto porada dla seniorów!

Starość to radość – i to zdecydowanie. Owszem, z wiekiem pojawiają się pewne dolegliwości czy ograniczenia, ale najwięcej zależy od ducha! Starość zaczyna się w umyśle. Jak możesz zachować w sobie młodość? Oto porada:

 

Starość to radość – jak to zrobić?

 

  • Nowe szanse i nowe możliwości rozwoju nie są zarezerwowane tylko dla młodych ludzi. Dodatkowe zajęcia to szansa do nawiązywania nowych kontaktów towarzyskich, które mogą okazać się bardzo wartościowe, a nowe umiejętności doskonale wpływają na nastrój i samopoczucie oraz podnoszą samoocenę.
  • Dodatkowe szkolenia, lekcje, treningi pobudzają mózg do twórczej pracy, a ruch wzmacnia mięśnie, kręgosłup i kości.
  • Kurs komputerowy, nauka języka obcego, podróże, kurs rysunku, gotowania, tenisa, florystyki, warsztaty i spotkania o tematyce zdrowotnej, zajęcia Tai Chi czy jogi, popularność uniwersytetów trzeciego wieku to jedynie część przykładowych możliwości dla seniorów. Wybór zależy od predyspozycji i przede wszystkim zainteresowań.
  • Codzienna dawka ruchu, minimum 30–45 minut dziennie, chroni przed szybszą utratą tkanki mięśniowej, zachowania elastyczności stawów oraz zwiększenia wytrzymałości kości.

 

Więcej sekretów długowieczności poznasz, sięgając po najnowszy numer „Mody na Zdrowie”. O miesięcznik pytaj w swojej aptece: http://modanazdrowie.pl/apteki-partnerskie/ .

Udostępnij

Autor Porady

Paula Nagel
Paula Nagel

Inne porady

Nikt jeszcze nie dodał komentarza

Zostaw komentarz