witaminowy koktajl

Bomba witaminowa? Niech wybucha, i to zaraz!

Poniedziałek dla wielu osób bywa ciężki. Porcja witamin i energii jest więc dziś wskazana! Co powiesz na zieloną bombę, która pobudzi Cię do działania i pozytywnie nastroi na rozpoczynający się tydzień? Oto porada:

Jak przygotować witaminowy koktajl?

  • Składniki na cztery porcje: ok. 100 g jarmużu (1/2 dużej paczki), 1 pęczek zielonej pietruszki, 1 dojrzałe mango, sok wyciśnięty z 1/2 cytryny, 1 łyżka miodu (*opcjonalnie, do dosłodzenia), 1 łyżeczka spiruliny (*jeśli nie macie – można pominąć i zrobić koktajl z samych owoców i warzyw. Tutaj spirulina wprowadza dodatkowe walory odżywcze), 1/2–1 szklanka wody (*w zależności od tego, jak gęsty koktajl chcecie uzyskać).
  • Przygotowanie: jarmuż myjemy, pozbawiamy najtwardszych włókien i wraz z pietruszką bardzo dokładnie miksujemy z 1/2 szklanki wody. Dodajemy pokrojone i obrane mango, sok z cytryny, spirulinę (jeśli dodajecie) i opcjonalnie miód, żeby dosłodzić całość. Miksujemy ponownie, aż otrzymamy jednolity, zielony koktajl. W razie potrzeby (jeśli jest za gesty) dodajemy jeszcze odrobinę wody. Pijemy na świeżo. Smacznego!
Udostępnij

Autor Porady

Moda na Zdrowie
Moda na Zdrowie

"Moda na Zdrowie" to miesięcznik, który propaguje zdrowy styl życia. Jego redaktorzy od 2003 roku piszą o zdrowiu, dietetyce, urodzie, ekologii, kuchni oraz sporcie. Znajdziecie go co miesiąc w najlepszych aptekach.

Inne porady

Nikt jeszcze nie dodał komentarza

Zostaw komentarz