Jak ćwiczyć plecy?

Przerwa? Radzimy, jak wykorzystać ją na gimnastykę!

Zła kondycja stawów, mięśni i ścięgien potrafi niestety utrudnić życie. Jak poradzić sobie z bólem pleców? Oto nasza porada:

 

Jak ćwiczyć plecy?

 

  1. Zacznij od rozciągania tylnej grupy mięśni ud oraz łydek. Stojąc, schylaj się powali do momentu, gdy poczujesz napięcie w tylnej części ud. Utrzymuj pozycję przez 10 sekund, robiąc wydech. Prostuj się na ugiętych kolanach.
  2. Usiądź na podłodze lub macie do ćwiczeń. Jedną nogę zegnij, drugą wyprostuj. Rób powolne skłony do prostej nogi. Możesz spróbować złapać dłońmi stopę. Pamiętaj, by linia barków była prostopadła do wyprostowanej kończyny.

 

Więcej o sposobach na mocne plecy przeczytasz w Modzie na Zdrowie. Zapytaj w aptece już dziś!

Udostępnij

Autor Porady

Moda na Zdrowie
Moda na Zdrowie

"Moda na Zdrowie" to miesięcznik, który propaguje zdrowy styl życia. Jego redaktorzy od 2003 roku piszą o zdrowiu, dietetyce, urodzie, ekologii, kuchni oraz sporcie. Znajdziecie go co miesiąc w najlepszych aptekach.

Inne porady

Nikt jeszcze nie dodał komentarza

Zostaw komentarz